[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Exit sleutelen in Waarland : Algemene vragen over jouw auto - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 13:51

Exit sleutelen in Waarland

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re: Exit sleutelen in Waarland

Berichtdoor JaapW114 » 14 jul 2011, 21:22

Eric,

Het komt niet meer goed in Waarland, de gemeente werkt niet mee, er staat letterlijk, belang van de klager weegt zwaarder!
Verhuizen doe ik niet, maar inmiddels breng ik mijn vrije tijd door aan de waterkant. Denk alleen dat de karpers er bij mij in de omgeving niet heel vrolijk van worden, er zijn er al menige tijdelijk aan het water onttrokken. Vissen was namelijk voor het Mercedes tijdperk mijn grote hobby, die heb ik weer opgepakt.
Bijlagen
karpklein.jpg
karpklein.jpg (62.18 KiB)
JaapW114

Re: Exit sleutelen in Waarland

Berichtdoor Hans230CE » 14 jul 2011, 22:03

Mag dat wel????

Beestjes mishandelen, pas maar op dat er geen Ambtenaar voor is aangesteld :lol:

Hier in den Belgique is er nog veel te koop :evil: :evil: , wel geen regering, maar dit is een klein minpuntje :D :D :shock:
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto