Hoi Mede Benzers,
Vandaag ben ik gaan kijken naar een station, eindelijk een keer eentje met perspectief. Het gaat om een 300TDT uit Californië. Het is niet de mooiste meer, maar ook zeker geen slechte auto. Ik twijfel nog over aanschaf, daar er toch een paar dingen zijn die gewoon uitgevoerd moeten worden alvorens te kunnen rijden. Ik hoop dat jullie mij meer zekerheid kunnen geven over de auto:
Automaatbak: is een nieuwe bak maar hij schakelt volgens mij lomp terug. Ook het wisselen tussen P-R-N-D-S-L gaat vreemd. Ik weet inmiddels hoe een automaat moet voelen, zo niet. Het gaat te losjes. Ik ben gewend dat het soepel maar toch stevig gaat, snap je? En het duurt enorm lang voordat de automaat begrijpt dat je hem in D hebt gezet. Minimaal 4 seconden. Wat is dat? Opschakelen gaat verder goed volgens mij goed.
Remmen: Ik moet enorm ver het rempedaal intrappen om effectief te kunnen remmen. Als ik dan eenmaal aan het remmen ben, gaat dit trillend. Kromme schijfen? In het logboek dat bij de auto zit staat dat de schijven even geleden zijn afgedraaid.
Er komen vanavond vast nog wel vragen bij, en ik hoop ook antwoorden, goed, ik houd jullie op de hoogte. Bedankt vast.
Groet, Laurens