[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
GEZOCHT: middenconsole hout 230CE 1982 in goede staat : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 07:35

GEZOCHT: middenconsole hout 230CE 1982 in goede staat

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

GEZOCHT: middenconsole hout 230CE 1982 in goede staat

Berichtdoor tombo » 20 jul 2011, 20:12

Hallo,

Ik heb een houten middenconsole in mijn 230CE uit 1982 waar de vorige eigenaar een cassettehouder in heeft laten zetten.
Niet erg mooi en dus ben ik op zoek naar een "oude" middenconsole, die er overigens wel nog netjes uit moet zien uiteraard.

Het is een handgeschakelde versnellingsbak en het liefst heb ik er een met maar 1 gat, aangezien er alleen de knop voor het alarmlicht in moet komen.

Heb al naar een "nieuwe"gekeken, maar de kleur hiervan is te rood, bijna kersenhout.
Terwijl door de 30 jaar dat het hout in mijn coupe oud is, de kleur van het hout meer bruin is geworden door verkleuring. Een nieuwe past qua kleur dus niet.

Kan iemand me helpen waar ik er een kan vinden.

Groeten,

Marco
tombo
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230CE
Bouwjaar: 1970
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: GEZOCHT: middenconsole hout 230CE 1982 in goede staat

Berichtdoor Mart Gloudemans » 20 jul 2011, 20:51

Ik weet niet waar je woont, maar je kunt mercedes-only in Hapert, of v/d Velden in Lokeren(b) bellen.

groetjes Mart.
Mart Gloudemans
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor tombo » 21 jul 2011, 20:19

Hallo,

Woon in de Achterhoek, dus wel eindje weg.

Ga ze echter zeker een mail sturen.

Bedankt !!

Groeten,

Marco
tombo
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230CE
Bouwjaar: 1970
Automaat: Nee

Berichtdoor Zozo » 30 jul 2011, 00:24

Anders http://shop.ebay.de/ regelmatig afzoeken, daar vind je veel, heel veel.. Ebay.com is meer wereldwijd en vooral Amerikaans, das gezien je maar 1 gat moet bij die fancy amy's met al hun toeters en bellen niet te vinden.. :)
Zozo
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1982
Automaat: Ja

Keer terug naar Interieur