Als dit een hele domme vraag is, of een die al veel vaker gesteld is; alvast mijn excuses. Ik ben nog niet zo handig met de zoekfunctie.
Maar het gaat om het volgende: Ik heb sinds zaterdag een 200 op LPG. De vorige eigenaar heeft die installatie er een aantal jaar geleden in laten zetten, en reed zelf bijna nooit meer op benzine. Het laatste jaar/laatste 2 jaar zelfs helemaal niet meer. De benzine meter staat ook helemaal op 0 (hoewel ik nog wel een erg sterke benzinelucht ruik als ik de tank open).
Nu vraag ik mij af of het kwaad kan om de benzinetank gewoon weer helemaal vol te gooien en onder het rijden toch maar eens over te schakelen op benzine. Een collega van mij had het er over dat dit mogelijk problemen oplevert omdat de benzine mogelijk ingedroogd is en te stroperig is geworden. Anderen zeggen: gewoon proberen.
Punt is dat ik over 2 weken met deze auto naar Frankrijk wil rijden. Omdat in mijn auto geen indicator zit welke aangeeft hoeveel LPG er nog in de tank zit, en ik niet weet hoe de beschikbaarheid van LPG daar is wil ik voor de zekerheid wat benzine in de tank hebben zodat ik altijd verder kan rijden naar een tank met LPG. Maar dan wil ik natuurlijk wel zeker weten dat dit kan, zodat ik hem niet nu net voor vakantie stuk maak.
Iemand hier een gedachte over?