[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
plaatwerk gezocht : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 06:43

plaatwerk gezocht

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

plaatwerk gezocht

Berichtdoor Wil » 23 jul 2011, 22:17

goedeavond alle benzers

ben nog steeds rustig aan zelf mijn coupe aan het restaureren(??????) :o :o wat in mijn ogen toch wel een beetje lukt. :D
nu heb ik nog een paar kijkgaatjes in mijn voor binnenschermen zitten :roll: , ja zo word de motor ook niet te heet beetje extra lucht van onder en zijkant kan geen kwaad niet? :lol: , maar ik heb van de week naar een lasapparaat gezocht en ook gekocht, is wel geen dure maar wel een mig ding, nu laste ik vroeger in de begin jaren 70 bij de fa. rothscheid in rijswijk maar dat was alleen elec. nu maar weer even de kunst van het lassen weer oppakken denk ik maar zo, na ongeveer tientallen jaren (40) geleden.
zal wel moeten want na een afspraak of wat met iemand van MP. ben ik niet veel opgeschoten wacht nog steeds, totdat ik een ons weeg denk ik.
maar om het weer op te pakken wil ik vragen of er iemand is in de buurt van Zoetermeer die nog wat gratis plaatwerk over heeft wat wegkan, het is voor mij om erop te proberen en weer te leren, deuk, scheur dat maakt niet uit.
ik hoef niet gelijk een 40ft container vol te hebben hoor maar 1 of 2 spatborden of wat anders is genoeg
wil je metttertijd kijken wat ik allemaal met de Benz heb uitgespookt? dat kan, ben momenteel bezig om mijn site helemaal te veranderen en daar komen alle (bijna) fot's op te staan, zodra het klaar is dan doe ik wel een berichtje wanneer jullie kunnen kijken
mijn site is www.shamier.nl

graag hoor ik iets van iemand, zodat ik de kunst van het lassen weer op kan pakken :arrow: :?:

zo en ga nu lekker aan de whico ipv. baco :lol: :roll:

je kan mij bellen op: 06 48 272 512 of een berichtje sturenis natuurlijk ook goed.
alvast bedankt allemaal
groeten en maak er een mooie avond/nacht/dag van
Wil
Wil
 


Re: plaatwerk gezocht

Berichtdoor Laurens123 » 24 jul 2011, 11:43

Is dat toevallig een gevalletje ongewenst commentaar danwel spam? Vreemde link in het onderschrift...
Avatar gebruiker
Laurens123
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 250
Geregistreerd: 05 maart 2011, 17:17
Woonplaats: Leiden
Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1978
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: plaatwerk gezocht

Berichtdoor Hans230CE » 24 jul 2011, 12:27

Daar heb je een overschot van gelijk in, Laurens


Welke reply :D ;)
_________________________________________________________________________________




A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Avatar gebruiker
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 8656
Geregistreerd: 23 jul 2006, 19:04
Woonplaats: Oostende (B)
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 79 gasten

cron