[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
topas trouw te wachten op doodmoe baasje : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 06:43

topas trouw te wachten op doodmoe baasje

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

topas trouw te wachten op doodmoe baasje

Berichtdoor Topasbrauner » 14 okt 2006, 17:26

Hallo leden, vandaag de hele dag met de hond door het Lauwersmeergebied gestruind. Dat is zo'n beetje mijn achtertuin, maar ik komt toch steeds weer stukken tegen waar ik nog nooit ben geweest.
Zoals vandaag, omdat het vogeltrek is en je schitterende foto's kunt maken van opvliegende ganzen e.d., loop ik altijd heel diep het gebied in en zo uren door riet/tractorpaden/veepaden, etc.
Wat staat zo'n trouw dieseltje dan fijn op je te wachten als je aankomt, vindt het niet erg dat je totaal besmeurd instapt en een dikke hond op je luxe met hoofdsteunen en gordels voorziene achterbank hebt liggen die zo mogelijk nog viezer is. Nee hoor, na een paar sec gloeien gewoon weer z'n taak uitvoeren waarvoor ie over twee maanden 30 jaar en bijna een miljoen km geleden op de wereld gekomen is: rijden!

Mooi he, zo'n W123. <br><br>Bericht gewijzigd door: Topasbrauner, op: 2006/10/14 17:27

Topasbrauner

Antwoord:topas trouw te wachten op doodmoe baasje

Berichtdoor Topasbrauner » 14 okt 2006, 17:29

diep in het Lauwersmeergebied

Topasbrauner

Antwoord:topas trouw te wachten op doodmoe baasje

Berichtdoor Wiebren240D » 14 okt 2006, 19:19

Hallo Job

ja echt mooie foto,s met die hond van jou ik ken hem wel hoor zie je denk ik de 29ste wel

groeten Wiebren Nieuwenhuis
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto