[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Dynamohouder : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 05:35

Dynamohouder

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Dynamohouder

Berichtdoor Byylmz » 29 jul 2011, 18:41

Hallo,

Ik heb in een 2 hands dynamo gevonden voor mijn dieselmotor maar tijdens het verwijderen van de oude hebben we geconstateerd dat de houder waar de dynamo aan vast zit niet meer 100 % was een stuk afgebroken waar de onderste bout aan vast zit. Oorzaak weet ik niet zeker maar de kapotte Dynamo zat helemaal vast en waarschijnlijk is dat de oorzaak geweest. toen hij vast liep dat hij een klap heeft ontvangen.

Weet iemand waar ik deze onderdeel vandaan kan vinden ? Ik heb een foto gemaakt en hoop dat iemand me hier aan kan helpen. Volgens mij is dit eenvoudig van de motorblok te verwijderen Wie o wie kan me even helpen ?
Bijlagen
Dynamo houder.jpg
Dynamo houder 5 cilinder dieselmotor.
Byylmz

Re: Dynamohouder

Berichtdoor Laurens123 » 29 jul 2011, 18:44

Als je met je chassisnummer naar Mercedes gaat kan je het onderdeel zo aanwijzen op de computer bij de magazijnmedewerkers. Anders op Marktplaats kijken, maar dan moet je geluk hebben.
Laurens123
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1978
Automaat: Ja
LPG: Nee

Berichtdoor Raytheman » 29 jul 2011, 19:04

Je kan ook wat sloperijen afbellen.
Die Schwaben bauen die besten Auto's der Welt
Raytheman
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee

Berichtdoor Byylmz » 29 jul 2011, 20:24

Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik zal morgen even naar de Mercedes Dealer gaan om te vragen of ze hem voor me kunnen bestellen. Sloperijen heb ik besteld maar ze beweren dat ze dat neit hebben.
Byylmz

Berichtdoor Byylmz » 31 jul 2011, 09:15

Ik heb reeds dit onderdeel besteld bij een Duitse Mercedes garage ( goedkoper dan NEderland) even afwachten wanneer het binnen waarschijnlijk woensdag dan even erin bouwen en dan vrijdag lekker vertrekken richting Duitsland-oostenrijk-Hongarije-Servie-MAcedonie-Griekland en dan als eindbestemming naar Turkije. HEt is zijn eerste lange afstand ben benieuwd.
Byylmz

Berichtdoor Raytheman » 31 jul 2011, 09:40

TE Taxiteile Berlin? Of hab je een andere gevonden? Heb je de link, mag ook per persoonlijk bericht hoor! 8-)
Die Schwaben bauen die besten Auto's der Welt
Raytheman
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee

Keer terug naar Techniek