[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Motorsteun? : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 15:15

Motorsteun?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Motorsteun?

Berichtdoor 240DMaroc » 31 jul 2011, 23:14

Hallo ik ben net terug uit Marokko en heb mijn 240D helemaal gerestaureerd laswerk en gespoten en dat voor slechts 500 euro. Heb daar ook motorsteunen vervangen als de motor koud is trilt de hele boel mee hoe kan dit en waar moet ik naar kijken?
240DMaroc
Senior Boarder
Senior Boarder

Type wagen: 240D
Bouwjaar: 1970
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Motorsteun?

Berichtdoor The White Rider » 02 aug 2011, 13:07

Zijn het de juiste steunen voor een 240D blok?
Ligt het blok er juist in? Juist gemonteerd?
Staat je pomp goed afgesteld? (timing etc)
The White Rider

Berichtdoor Laurens123 » 02 aug 2011, 17:15

Mmm, ik weet geen antwoord op je vraag. Maar ik vind het wel tof dat je dat in Marokko laat doen, neem aan dat je de taal spreekt? Zou je eens wat foto's kunnen posten van het resultaat? En hoe hebben ze het aangepakt? Alles afplakken en hup de spuitcabine in, of is de auto (gedeeltelijk) gestript? Ik ga binnenkort ook rijden met mijn T en mocht ik in de buurt zijn, dan wil ik die gok wel eens wagen, slechter zal zo een auto niet worden, lijkt mij...

Groet, Laurens
Laurens123
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1978
Automaat: Ja

Berichtdoor 240DMaroc » 02 aug 2011, 20:18

Jah spreek uiteraard de taal en moet elke jaar sowieso gaan met de auto dus dit was een mooie kans om mn 240D te laten opknappen en dat is aardig gelukt. Hij is helemaal gestript op de motor en dashboard na zoveel laswerk was er niet gelukkig een stukje bodem en de en een stukje bij de achterruit en de rest rondom wielkuip randen en voorschermen maar als je in de buurt bent moet je zeker de kans pakken. foto's heb ik niet gemaakt maar je mag gerust een kijkje komen nemen.
240DMaroc
Senior Boarder
Senior Boarder

Type wagen: 240D
Bouwjaar: 1970
Automaat: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Toontje » 02 aug 2011, 21:12

kan zijn dat ze de middelste kapot hebben gemaakt
de 240 heeft er ook nog 1 midden onder zit op de dwarsbalk