Meeting / Sleuteldag september 2011
Beste forumleden ,
Met plezier en trots wil ik graag de volgende activiteit aankondigen , na een zeer geslaagde dag met activiteiten in samenwerking met het Columbine-huis, is het idee geboren om een andere activiteit te organiseren.
Deze dag zou dan volledig in het teken staan van: het sleutelen aan bolides, het snuffelen van de Cars, Verkoop van onderdelen, ideeen uitwisselen etc..
Op de meeting zijn alle W series van Mercedes welkom.
De meeting/Sleuteldag/Toerdag staat gepland op zondag 25 september 2011. We treffen elkaar om 10.00 uur op het bedrijventerrein in Weert . Op dit terrein kunnen alle auto’s geparkeerd worden. Diegene die iets willen verkopen (of zelfs sleutelen aan de bolides) aan de andere leden is natuurlijk vrij om dit te doen. Mochten er leden zijn die een hele reis moeten afleggen ’s ochtends naar Weert, stel ik voor dat een overnachting uitkomst zal bieden.
In Weert zijn er tal van mogelijkheden voor hotels. Reserveringen vooraf is wel mijn advies.
Via een pb geef ik jullie een tel om evt reserveringen te regelen.
Dagindeling:
• 10.00 uur Trefpunt bedrijventerrein, iedereen is vrij om zich heen te kijken /sleutelen .
• 12.00 uur Afhankelijk van het aantal aanmeldingen, auto’s in groepen verdelen.
• 12.30 uur Start Maas-route (een mooie landschapsroute in Zuid Limburg: Vaals, Valkenburg, 3-landenpunt) met tussendoor enkele stops.
• 15.00 uur Terug richting Weert. Hier is de mogelijkheid om samen een koud en warme buffet te nuttigen bij een restaurant in Weert, waar we ook kunnen bowlen. De prijzen incl. is € 35.- P.P.
Ik hoop alvast op een hele mooie dag en hoor graag wie er aan deze dag zou willen meedelen