[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
automatische antenne werkt niet meer : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 14:23

automatische antenne werkt niet meer

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

automatische antenne werkt niet meer

Berichtdoor key78 » 24 mei 2006, 11:51

Beste W123 rijders,

In mijn Benz zit een automatische antenne. Als je de radio aan doet, dan gaat de antenne automatisch omhoog. Tot voor kort was dit ook het geval:( ...

De radio doet het nog gewoon. Ik heb wel het idee dat de ontvangst minder is. Ik heb de zekeringen nagelopen en die zijn in orde. Hoe krijg ik de antenne weer goed? Wat kan de oorzaak zijn?

groet,

Key78

nb ik heb geen verstand van elektronica:S
key78

Antwoord:automatische antenne werkt niet meer

Berichtdoor Aelwyn » 24 mei 2006, 13:01

ik zou even kijken of het stekkertje in de uitgang aut.ant. van je radio goed zit. Kijk verder even of de aarde goed zit, deze zit vaak midden achterop je radio vastgeschroefd met een ringetje. 9 van de 10 keer is deze losgetrild. succes
Aelwyn

Berichtdoor Topasbrauner » 24 mei 2006, 13:22