[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Sierlijst links achter : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 07:44

Sierlijst links achter

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Sierlijst links achter

Berichtdoor Daweloo » 30 jun 2011, 23:53

Beste kijkers,

Vanmiddag ben ik bezig geweest met het losmaken van de sierlijst links achter tot net rondom de kofferbak. Wegens vervanging heb ik een nieuwe besteld, maar wilde toch proberen of ik de oude er nog terug in kreeg. Dit is me niet gelukt, hoe kan dit? Is hiervoor een speciale methode? Ik wil namelijk meerde lijsten loshalen te kunnen spuiten of schoonmaken.

Mij werd verteld dat ik raamsierlijst linkerachterdeur aan de onderkant van het raam kon loshalen door er letterlijk aan te trekken, klopt dit?

Met vriendelijke groet,


René van Weel
Daweloo
 


Re: Sierlijst links achter

Berichtdoor Trifonius » 12 aug 2011, 18:21

Hooi,

Ik weet niet zeker of wij het over dezelfde lijst hebben maar ik dump mijn vraag ook gelijk maar even in dit topic. :D

Tijdens de vakantie schoot bij mijn coupe aan de bijrijderskant ineens dat sierrubber los dat vanaf de motorkap langs de dakrand tot aan de kofferbak loopt. Flapper flapper, en snel maar via het zijraampje naar binnen getrokken. :shock: Terugduwen had weinig effect.

Ik heb het uiteindelijk maar helemaal er af getrokken en wil nu graag weten hoe dit te vervangen. Is dit makkelijk van een sloper te halen? En hoe dan? En het monteren?

Alvast dank voor de tips!

Groetjes,

Kees
Trifonius
 


Re: Sierlijst links achter

Berichtdoor Toontje » 12 aug 2011, 20:16

als je in het topic ontmantelen van een 240TD kijk worden veel vragen beantwoord en bij het kalefateren nog meer
groetjes toontje
trouwens staan foto's bij :P
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Avatar gebruiker
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 10292
Geregistreerd: 21 feb 2007, 14:33
Woonplaats: kisharsagy Hongarije
Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron