beste benz-o-maniacs
treurige dag vandaag. Ik dacht eindelijk dag vrij, kan ik mijn interieur eruit halen alles even goed onder handen nemen.
eerste beste vloerbedekking die ik eruit trek en ik schrik. bodemplaat FLINK verroest.
De plekken zitten aan de zijkant waar mijn deur in de rubbers van het achterraam valt. (230 coupe) ik denk dat omdat mijn rubbers slecht waren er dus water daar beneden gekomen is. en daar mijn auto eens flink te pakken hebben gehad.
Maar toen ik de auto 3 maanden geleden kocht zat er niks? 2 kleine plekjes maar nothing worth mentioning. Kan het zo zijn dat in die 3 maanden, en nou heeft het wel flink geregend, dat er zulke roestplekken ontstaan? Het is op zich makkelijk te lassen. maarja toch balen.
En helemaal omdat ik mijn auto te koop wilde zetten. (ik wil een Mercedes 508)
Dus als er liefhebbers zijn maar vooral mensen met mogelijkheid tot lassen: Ik heb een leuk project staan.
Het is een 230 coupé uit 1980, rood, 100kw, rijd goed, voornamelijk schoonheidsfoutjes, roest op de bodemplaat.
Het lassen zal wel makkelijk te doen zijn, maar omdat ik een bus wil ga ik er geen geld meer aan uitgeven.
Ik zal maar subtiel blijven met een vraagprijs rond de 1000,-
groeten,
Martijn
m_v53@hotmail.com