[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Flink balen vandaag. : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 15:13

Flink balen vandaag.

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Flink balen vandaag.

Berichtdoor martijnverheggen » 14 aug 2011, 17:20

beste benz-o-maniacs

treurige dag vandaag. Ik dacht eindelijk dag vrij, kan ik mijn interieur eruit halen alles even goed onder handen nemen.
eerste beste vloerbedekking die ik eruit trek en ik schrik. bodemplaat FLINK verroest.
De plekken zitten aan de zijkant waar mijn deur in de rubbers van het achterraam valt. (230 coupe) ik denk dat omdat mijn rubbers slecht waren er dus water daar beneden gekomen is. en daar mijn auto eens flink te pakken hebben gehad.

Maar toen ik de auto 3 maanden geleden kocht zat er niks? 2 kleine plekjes maar nothing worth mentioning. Kan het zo zijn dat in die 3 maanden, en nou heeft het wel flink geregend, dat er zulke roestplekken ontstaan? Het is op zich makkelijk te lassen. maarja toch balen.

En helemaal omdat ik mijn auto te koop wilde zetten. (ik wil een Mercedes 508)
Dus als er liefhebbers zijn maar vooral mensen met mogelijkheid tot lassen: Ik heb een leuk project staan.
Het is een 230 coupé uit 1980, rood, 100kw, rijd goed, voornamelijk schoonheidsfoutjes, roest op de bodemplaat.
Het lassen zal wel makkelijk te doen zijn, maar omdat ik een bus wil ga ik er geen geld meer aan uitgeven.
Ik zal maar subtiel blijven met een vraagprijs rond de 1000,-

groeten,

Martijn

m_v53@hotmail.com
martijnverheggen
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230C
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Flink balen vandaag.

Berichtdoor Hemmod » 14 aug 2011, 19:42

Foto s ????
Hemmod

Re: Flink balen vandaag.

Berichtdoor Hans230CE » 14 aug 2011, 23:39

Ik zou zeggen, maak er een advertentie van met de voorbeeld advertentie bij "te koop ..." en stel hem zo te koop met veel foto's.

Zo als het hier gaat, kan het niet.

En wat betreft je roest, zo rap roesten ze nu ook weer niet.

Hier gaat een slotje op
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto