Goedenavond medeBenzers,
Ik ben al een uurtje aan het rondsnuffelen op het forum, maar ik kom er niet helemaal uit. Vandaag ben ik bezig geweest met mijn remmen, en dat gaat aardig vlot. Morgen staat echter het vacuüm op het programma. Ik wil eigenlijk alleen het noodzakelijke vacuüm behouden, en wat mij betreft is dat: rembekrachtiger, automaatbak en de motorafzetter. Volgens mij heeft het uitlaatgasreguleringssysteem ook nog vacuum nodig, als dat zo is wil ik ook graag dat systeem afsluiten. De tempomaat doet het toch nog niet en de centrale vergrendeling is helemaal een drama. Airco wacht ik ook even mee.
Ik heb al heel wat schema's voorbij zien komen, maar een schema juist voor mijn auto blijkt lastig te vinden. Wie weet er voor mij een schema van het vacuüm systeem voor mijn 1984-er 300TDT, Amerikaanse editie?
Ik heb op de dikke vacuümslang van pomp naar rem twee T-stukjes zitten, en wil graag weten hoe die verder aftakken, zodat ik weet wat ik kan afsluiten en mijn foutdiagnose iets kan vereenvoudigen. Ik heb mij inmiddels vergezeld van een pomp en het één en ander aan rubber, dus dat moet goed komen.
Dank voor de hulp weer!
Groet, Laurens