[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
GuusT : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 01:21

GuusT

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

GuusT

Berichtdoor GuusT » 17 aug 2011, 12:52

Hoi mijn naam is Guus Toonen , sinds kort in het bezit van een 200 T , benzine , en [ helaas ] hydr. vering.
Werkzaam [geweest]als docent techniek en de T200 heb ik gekocht omdat ik ook werkzaam ben in de catering van tv en film producties en daar echt een station voor nodig heb.
Andere auto's ..... 500 SEL , 1981 , technisch bijna perfect , uiterlijk nog wel werk.
en een 380SEC , zowel uiterlijk als technisch heel erg goed.

Zelf dus al redelijk wat sleutelervaring , de 126 heeft weinig geheimen voor mij, alleen de T200 heeft hydr, vering en die werkt dus niet. (open wel een nieuw topic daarover)

Vragen .................geen vragen . ook goed.

GuusT
GuusT
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200T
Bouwjaar: 1971
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Ook maar even voorstellen

Berichtdoor 280E1983 » 17 aug 2011, 13:09

Hoi! Welkom!
Zou je eens wat foto's kunnen laten zien van die hydr vering? Ben namelijk wel benieuwd hoe dat er uit ziet. En foto's van je bolide natuurlijk :)

Groeten, Léon

edit: oooooooh, dat is die hoogteregeling van een T.... Ik dacht even dat je dat ook vooraan had enzo.. :silly:
280E1983
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1971
Automaat: Ja
LPG: Nee

Keer terug naar Even voorstellen