[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Marktplaats aangeboden, kent iemand deze 'T' ? : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 16:05

Marktplaats aangeboden, kent iemand deze 'T' ?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Marktplaats aangeboden, kent iemand deze 'T' ?

Berichtdoor Jan123T » 06 sep 2011, 09:40

Hi MedeBenzers,

Weet iemand hier meer over de 240TD die sinds 31 augustus op Marktplaats staat ?

http://link.marktplaats.nl/479398766

Staat in Amsterdam en de verkoper heet ‘Madrouni’
Lijkt bijna te mooi om waar te zijn , derde serie 5-bak, airco… voor 3000€
Zal dus wel ergens een lijk verborgen houden…
Vanavond gaat m’n buurman deze bekijken (jaja het wordt steeds mooier in de straat..;-), en met een beetje geluk heeft hij morgen hier zn eigen account…
Enfin, alle tips welkom, de ‘ Kaufberatungen’ etc. hebben we natuurlijk al doorgenomen..

Groet, Jan
Jan123T

Re: Marktplaats aangeboden, kent iemand deze 'T' ?

Berichtdoor Maikel » 06 sep 2011, 09:53

hoi Jan,

lijkt mooi ja, maar waarom is het hele interieur vervangen door iets afschuwelijks, zo zal er nog wel iets zijn.
heb je die 300TD op mp gezien met 150000 km ? Dat leek mij nog wel geweldig, wel ander prijsje

gr
Maikel
Sitzbank raus.......Laderaum noch größer !!!
Maikel
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200T
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Jan123T » 06 sep 2011, 10:06

Klopt, interieur ziet er niet uit... waarschijnlijk opnieuw gestoffeerd want zo te zien zijn de stoelen wel origineel (3de serie). maar voor 500€ moet je dat kunnen vervangen lijkt me.
En die 300TD ziet er goed uit... maar ja automaat... en dat wil mijn (eigenwijze ;-) buurman niet....

Jan
Jan123T

Berichtdoor Maikel » 06 sep 2011, 10:12

ik bedoel deze, http://auto.marktplaats.nl/mercedes-ben ... 20-km.html

als ik het goed zie is het een handbak, als ik nu op zoek was ging ik hier zeker achteraan.
Maikel
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Jan123T » 06 sep 2011, 10:21

Inderdaad zo te zien een mooi exemplaar en daar wordt al flink geboden... ik zal het hem meegeven...(het gaat natuurlijk ook om mijn uitzicht he...)

Groet, Jan
Jan123T

Berichtdoor Schavuyth » 06 sep 2011, 10:59

die in overijssel is inderdaad een machtig mooie wagen! je merkt aan de manier hoe de advertentie is opgesteld is dat dit een liefhebber is. die auto in rotterdam hoeft daarom niet slecht te zijn, maar daar kun je eigenlijk alleen achter komen door hem te gaan bekijken en hem grondig te inspecteren.

succes met je autojacht, Joris
Schavuyth

Berichtdoor Agavengrunn » 06 sep 2011, 12:56

Ik ben wel heel benieuwd naar dat schijfdak :lol:

Gr Hendrik
Agavengrunn

Berichtdoor Jan123T » 06 sep 2011, 13:23

Waarschijnlijk gaat het hier om een relatief onbekende Sonderausstattung , voor zover ik weet zit er ook een USB-aansluiting op en kan je data uploaden naar je externe schijfdak… Das Haus was z’n tijd ver vooruit natuurlijk…
Jan123T

Berichtdoor Maikel » 06 sep 2011, 15:42

hmmmm airco ? Waar zitten de knopjes/ schijfjes dan ? Ik zie het niet,
Maikel
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor 280E1983 » 06 sep 2011, 15:59

wat twijfel je nog! hij is in perfecte staat, meteen kopen natuurlijk!! haha :P
Sorry voor mijn niet waardevolle reactie, maar als er staat dat ie in perfecte staat is terwijl de binnenkant er redelijk verkracht uitziet moet je maar even een bezoekje brengen toch? Of gewoon vergeten en verder zoeken ;)
280E1983
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1971
Automaat: Ja

Berichtdoor Jan123T » 06 sep 2011, 16:45

Hoi Maikel, tís een airco met maar 1 knopje... oftewel 'Klimaanlage mit Rändelrad' als je een beetje scheel kijkt kun je het knopje wel zien op de foto... ;)

Groet, Jan
Jan123T

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto