[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Koele : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 01:33

Koele

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Koele

Berichtdoor Koele » 06 sep 2011, 14:20

Hallo Allemaal!

Na al een poosje te hebben gekeken op jullie forum leek het me wel eens tijd om me zelf voor te stellen.

Mijn naam is Gerben,ik kom uit Ruinen (Drenthe) en heb sinds een maand,anderhalf maand mijn W123 230E van '83.

De auto is van mijn vader geweest maar omdat hij hem wat te duur werd qua brandstofkosten zeg maar,wou hij hem weg doen.(heeft nu zelf een 200D weer)

Ik vond/vind het een mooie kar en wou hem graag van hem overnemen,zo gezegd zo gedaan.

Het is gewoon een originele Mercedes,enkel wat verlaagd en goed gepoets.

Voor zaten er geen chromen wielranden op dus die heb ik er op gemaakt.

Ik heb verder niet zoveel plannen met de wagen behalve dan het onderhoud en netjes houden.

Misschien wil ik wel is deze wielen laten verbreden met de zelfde doppen er weer op en ooit is een keer luchtvering.

Grt Gerben
Bijlagen
DSCN1366.JPG
DSCN1367.JPG
DSCN1368.JPG
DSCN1369.JPG
Koele
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1971
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Koele

Berichtdoor Otje » 06 sep 2011, 14:48

Hi Gerben,

Mooie kar hoor! En een mooie kleur! Heb je ook foto's van de binnenkant?

Zelf ben ik niet zo van de chrome randen om de wielkassen. Is dat eigenlijk een orginele optie? Is die andere W123 op de foto op de achtergrond de W123 van je pa? Dat hij deze mooie kar zelf niet meer wilde hebben...

Als je er LPG in laat bouwen, rijd je heerlijk goedkoop!

Groet,
Adrian
Otje

Re: Koele

Berichtdoor Koele » 06 sep 2011, 16:16

Hee bedankt,

Nee daar heb ik nog geen foto's van maar die zal ik binnenkort even maken.

Ik weet niet of dat origineel is,achter zaten ze wel maar voor niet en vond het wel zo mooi als ze er rondom op zouden zitten dus vandaar.

Mijn pa wilde hem zelf wel houden maar het werd hem gewoon te duur want ze gebruiken hem alle dagen,hij heeft er nog wel aan gedacht om er LPG in te bouwen maar dan had hij toch liever een diesel.hij vind het ook wel net zo mooi dat ik hem nu heb dan kan ie er toch nog elke dag na kijken hahah :lol:

Ik doe er geen LPG in,ik ben stukadoor van beroep en heb een bus van de zaak dus gebruik deze auto doordeweeks sowieso nooit,alleen is in het weekend dat ik hem een keer nodig ben.

Grt
Koele
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1971
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Even voorstellen