Het is nu 24 nov 2024, 02:05
Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.
door robin280ce » 07 sep 2011, 09:43
Beste leden
Mijn naam is Robin en kom uit almelo. Mijn schoonvader was jan280CE, ik en mijn vrouw Mirjam hebben zijn auto geerfd en willen nu verder gegaan met de Mercedes waar jan is gebleven en hopen hem in ere te restaureren zo als hij het wou. Totdat ik bij Mirjam kwam wist ik niks van auto's af en Jan heeft me hierover veel geleerd de afgelopen jaren over zijn Mercedes en andere verschillende auto's, doordat hij zoveel geduld met me had en dat hij alles stapje voor stapje uitlegde ben ik veel te weten gekomen. maar helaas heeft hij mij nog niet alles kunnen leren en hoop ik dat jullie me een beetje kunnen helpen om de droom van Jan waar te kunnen maken.
Groet,
Robin
- Bijlagen
-
- 291_4d9e282ea0205.jpg (55.79 KiB)
-
robin280ce
- Fresh Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: 280CE
- Bouwjaar: 1965
- Automaat: Ja
- LPG: Ja
- Opmerkingen / andere wagens:
door Trouwkoets » 07 sep 2011, 12:33
Robin en Mirjam, gecondoleerd met het verlies van jullie vader. Ik heb vaak met Jan280CE gediscussieerd op het forum.
Als regelmatige bezoekers van dit forum ken je elkaar vaak niet persoonlijk, en het feit dat iemand al een tijdje geen berichten op dit forum zet valt niet direct op. Nu ik dit weet zal ik hem missen.
Hartelijk welkom op het forum. En over het sleutelen: al doende leert men.
Succes, Caspar
-
Trouwkoets
-
Keer terug naar Even voorstellen