[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Kevinboer : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 01:39

Kevinboer

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Kevinboer

Berichtdoor Kevinboer » 07 sep 2011, 23:10

Hallo,

Ik ben Kevin en ben hier eigenlijk niet voor mezelf maar voor mijn vriendin, aangezien we voor haar een Mercedes 123 uit 1977 aan het restaureren zijn. Ikzelf rijd een bmw E28 en ben daar dan ook iets meer in thuis dan in de wereld van Mercedes (ben ook lid van de concurrent: E28forum :lol: ). Op het moment is de auto geheel gestript en ontdaan van het interieur, daarnaast is de buitenkant al aardig geschuurd alleen nu zijn we op een punt aangekomen dat er wat complicaties optreden. Door middel van dit forum hoop ik eventueel informatie en onderdelen te vinden voor het project. Ik zal meteen maar een topicje starten en hopen dat er mensen bereid zijn te helpen!

Groeten Kevin
Kevinboer
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1972
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Even voorstellen