halloowtjes allemaal.
Nou ik heb me 'nieuwe' 2e hands relais binnen, en geprobeerd , maar me wagen wil nog steeds niet starten.
Nu wil ik graag weten hoe ik mijn relais 'doorsoldeer' zodat ik zonder het relais de wagen kan starten.
dit omdat als ie dan wel start ik zeker weet dat ik 2 kapotte relais heb, en als ie niet start, zullen mijn relais wel in orde zijn, maar heb ik ergens een 'kink' in de stroomkabel, van het relais naar de pomp.
pomp separaat op de accu aangesloten , en die liep als een zwitsers uurwerk.. dus die is ok..
Me verdelerkap en rotor wil ik graag vervangen, want dat ziet er ook niet nieuw uit, maar (zoals gewoonlijk bij MB) er is over nagedacht, en de rotor pak je er niet 'gewon ff af' zoals je dat met de gemiddelde fransoos doet
Dus misschien weet ook iemand daar wat van
En mijn bougies zitten vast met klemmetjes, ook die 'ruk' je er dusniet even af.
Misschien weet iemand hoe dat zit (ik schaam me eigenlijk om het te vragen, maar ik kan nogal lomp zijn, en dat is geen plek waar ik dingen wil afbreken/beschadigen)
daarnaast weet iemand uit het hoofd welke maat bougiesleutel ik nodig heb, zodat ik 1 keer de juiste kan aanschaffen
groet Coen