[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
zekeringprobleem met electrische ramen 280CE : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 00:47

zekeringprobleem met electrische ramen 280CE

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

zekeringprobleem met electrische ramen 280CE

Berichtdoor toonaldenzee » 02 okt 2011, 17:22

Ik heb al 31 jaar een 280CE van 1980, deze is 2 jaar geleden geheel gerestaureerd.

Echter heb ik nu een probleem dat de zekering B (16amp) van de electrische ramen er direct doorbrand op het moment dat ik het contact aanzet of de linker portier open.
Ik heb beide relais 29 en 30(type SR9850) en schakelaars 31 nagekeken.

Heeft iemand een idee of ervaring hiermee?

Alvast bedankt!
toonaldenzee
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1968
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: zekeringprobleem met electrische ramen 280CE

Berichtdoor Mart Gloudemans » 02 okt 2011, 18:11

Ik denk dat je kabel ergens bloot ligt, het meest verdacht vind ik de overgang van deur naar de steil.

groetjes Mart.
Mart Gloudemans
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Opmerkingen / andere wagens:

Re: zekeringprobleem met electrische ramen 280CE

Berichtdoor Hans230CE » 03 okt 2011, 11:13

Jep een kabelbreuk daar lijkt me het meest voor de hand liggen.

Haal die doorgang eens los en kijk daar eens wat je vind, je moet er niet de deurpaneel voor afhalen. die doorvoeren zitten gewoon geklemd en dan eens rustig aan de draden trekken. Je zou er enkel de draad voor de linker ruitenmotor en evt vacuimdarmen als je een originele CV hebt.
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek