[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
sleutelen voorschoten : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 11:14

sleutelen voorschoten

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

sleutelen voorschoten

Berichtdoor jkamminga » 03 okt 2011, 21:21

Na koprevisie van de motor (benzine 2277 cm3, r1159721013018) ben ik bijna toe aan afstelling van de ontsteking en solex carburateur. In mijn hymer camper uit 1981 zit dezelfde motor als van de W123 en naar ik heb gehoord de W114/115. Heb zelf geen ervaring met de afstelling van deze ontsteking (heb me laten vertellen 10 graden en tussen 48 en 53 met contactopmeter). Iemand uit Voorschoten of omgeving toevallig ervaring hiermee, die zin en tijd heeft me hiermee op weg te helpen?

Jakob Kamminga
jkamminga
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1969
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: sleutelen voorschoten

Berichtdoor Leon » 03 okt 2011, 21:42

Is het een solex carburateur? Of een stromberg?
Leon

Re: sleutelen voorschoten

Berichtdoor jkamminga » 04 okt 2011, 21:14

is een solex carburateur, vg jakob
jkamminga
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1969
Automaat: Nee
LPG: Nee