[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
BenzMercerdes : Even voorstellen - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 00:54

BenzMercerdes

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Re: Mercedes W123 TDT, BenzMercerdes

Berichtdoor BenzMercedes » 07 okt 2011, 12:52

Weet iemand hoe ik het chroom rondom deuren weer mooi kan krijgen?
BenzMercedes
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1970
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Mercedes W123 TDT, BenzMercerdes

Berichtdoor Hannus1986 » 07 okt 2011, 12:59

Hoi,

ik gebruik deze altijd:

http://forum.solex.nl/ubbthreads.php/ub ... mpoets.JPG

is te verkrijgen bij de meeste autospeciaalzaken. Werkt erg goed en kost niet veel!

Groet,
Han
Hannus1986

Re: BenzMercerdes

Berichtdoor BenzMercedes » 26 okt 2011, 10:10

Gisteren de wagen naar Goslinga in Leeuwarden gebracht voor een Dinitrol LM behandeling. 850 euro aftikken, maar dan is ze weer beschermd :D Foto's volgen!
Het kleurverschil door het spuitwerk aan het voorscherm en het effect van de zon zit me niet lekker. "Live" niet goed zichtbaar, maar voor de mierenneuker wel degelijk.
Ik denk er zelfs over om de wagen weer te voorzien van een frisse nieuwe verflaag. Op welk bedrag moet ik mijn vrouw voorbereiden? :lol:
BenzMercedes
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: BenzMercerdes

Berichtdoor BenzMercedes » 22 dec 2011, 21:02

Zoals beloofd de foto's van de ML Dinitrol behandeling bij Goslinga. Heel tevreden. Komende drie jaar kosteloos een vervolgcontrole. Goed geregeld bij Goslinga.
Bijlagen
Goslinga5.JPG
Goslinga4.JPG
Goslinga3.JPG
Goslinga2.JPG
Goslinga1.JPG
BenzMercedes
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam: