Hoi Harrie,
Een vacuummeter heb inmiddels en het hele vacuumverhaal en de storing is verholpen met uit zondering van de ondersteuning van automatische transmissie.
Ik heb gisterenavond een oproep geplaatst bij onze Duitse zusterclub.
De storingen die ik had zijn dus verholpen, mijn deuren sluiten weer, de verwarming kan weer uit, de airco zorgt weer voor ijsbloemen op de ramen, als ik nu nog met behulp van Jerry mijn schakelsysteem in orde kan krijgen dan heb ik een perfecte auto.
|Dat moet ik dus wel even kwijt Jerry is een monteur die door zijn ziekte niet aan het normale arbeidsproces kan deelnemen hij heeft namelijk MS.
Eerlijkheidshalve is hij degen geweest die de storing heeft opgelost, door de de afgelopen week met heel veel engelengeduld soms twee uur dan weer is een uur of naargelang zijn ziekte het toeliet een middag aan de auto te werken.
Als dank hiervoor ga ik hem thuis twee dagen allerlij klusjes doen waartoe hij niet meer in staat is.
God oh God!!!, wat ben ik toch sociaal goed bezig.
Volgens mij ging dat in middeleeuwen ook al zo, jij doet iets voor mij en ik voor jou en voor de Florijnen die we daardoor over houde, nou daar kopen we dan voedsel voor.
Ik niet veel geld maar wel veel vrij tijd.
Tot Héé houdoe héé
Majesteit als u nu in mijn huis komt wonen, dan ga ik in dat van u wonen.
Ik kan al mijn 123 Benz vrienden dan uitnodigen om te komen logeren.
Wilt u daar AUB even over nadenken, ik heb welliswaar geen torentje in mijn paleis maar wel bovenkamers met uitzicht op de rivier de Maas.
En dat kan u niet zeggen.