Allemaal bedankt voor de reacties, het is niet alleen een kwestie van geld hoor , ik heb deze auto gekocht voor mijn werk.
Elke dag toch een drie a vierhonderd kilo boodschappen is veel , te veel voor mijn mooie S.
Komt bij dat ik mij echt niet kan veroorloven om steeds stil te vallen , als ik te laat ben op de set staan er 50 man zonder koffie en ontbijt en krijg ik zware problemen.
Had natuurlijk een andere nieuwere auto kunnen kopen maar ach mits goed onderhoud is de Mercedes toch goed genoeg en heb ik er alle vertrouwen in.
Tja en aangezien ik een echte mercedesofiel ben was de keus niet moeilijk.
Heb ook nog een 307D rijden van 1980 waar een complete professionele keuken in zit en ook daar elke keer weer met heel veel plezier achter het stuur.
Maar goed ga eens rondneuzen en koop dan wel nieuwe veren en schokbrekers , die oude 126 veren ga ik er niet onder zetten als alleen maar om te zien welke lengte veren ik nodig heb.
Zal eens contact opnemen met www123 en eens zien of we er uit kunnen komen.
En alle raad om het oude systeem weer begaanbaar te maken is weliswaar goed bedoeld maar mij veel te veel werk.
Hoe lang staat die pomp zonder olie , is die dus nog wel goed , moet ik alle leidingen gaan vervangen aangezien de vorige eigenaar { @@#`%%] alles heeft weg geknipt.
En dan inderdaad nog de niveau regeling , ook droog gestaan en werkt dat dan nog wel.
Lijkt allemaal heel simpel om te vervangen maar hele berg werk en tijd , en tijd heb ik zeker niet.
Enorm stom van mij, heb best wel kijk op auto's maar dit echt niet gezien, moet er bij zeggen dat toen ik de auto kocht hij er redelijk bij stond en iets verzakt maar dacht toen al , dat worden nieuwe veren.
Ik hou jullie op de hoogte en zal het zo veel mogelijk documenteren , foto's en een soort howto van zien te maken.
EDIT Mod; dat ene woordje is vervangen Guus