Hoi,
Ben nieuw hier, maar inmiddels al 36jr dus verre van nieuw. Maar goed, ik ben een liefhebber van mooie autos en dan ben je wat dat betreft best wel beperkt in de keuze. MB is een van de toppertjes, zo niet DE topper. In mijn ogen, wat betreft luxe en comfort absoluut de beste.
Mijn echte naam is .... en heb inmiddels twee benzies, een W124, staat nog in Servie en deze zal ik binnen nu en 2 maanden hier naar toe rijden, en sinds vorige week een w211 200cdi. hiervoor reed ik nog in een w208, maar met de komst van de kleine en icm de hogere benzine prijzen..toch maar diesel. En zo kom je toch weer uit bij MB
Reden van aanmelding..vind de W123 echt heerlijk rijden. Het is echt een vlaggenschip en elke weg lijkt wel vlak. Heb er momenteel een op het oog en ben in onderhandelingsfase. Ook deze staat in Servie en een goede vriend is bezig de onderhandelingen tot een goed eind te brengen. het betreft een 300D automaat van 1984. Hij is lange tijd, de laatste 2 decennia of zelfs iets meer eigendom geweest van een leraar die inmiddels met pension is. Hierbij alvast wat foto's en aangezien ik geen kenner ben van dit model hoop ik op wat commentaar van jullie als pro's.
Ik vind het interieur een beetje vreemd uitzien, hoort dit zo origineel? En hij lijkt me wat doorgezakt aan de achterkant, maar goed, dat is zo opgelost Shoot!