Hoi, ik ben Take Feenstra. Ik woon in Hilversum en ben 18 jaar oud. Ik ben op dit moment autoverkoper maar ga volgend jaar weer een studie volgen aan de HBO.
Dit jaar heb ik een W123 230 Coupe uit 1977 gekocht van mijn vader. Ik rij nu alweer 3 maanden rond en het is werkelijk waar subliem. De auto is nieuw besteld door mijn opa en daarna verkocht/gegeven aan mijn vader. De auto is in 2008 geheel nieuw gespoten en gereviseerd. De Mercedes-Benz heeft nu 250 duizend km gereden en rijd nog steeds als nieuw. Wij zijn nu nog de puntjes op de i aan het zetten. De choke werkt namelijk nog niet naar behoren of gewoonweg niet.
Dit is vooral in de ochtend lastig omdat hij dan pas blijft draaien na 3 keer starten. Ook houd hij erg in tot dat hij de 80 graden bereikt heeft. Ik ben nog op zoek naar het notenhout! Het originele hout heb ik nog liggen alleen is het een beetje gevlekt. Ik heb het momenteel vervangen door zebrano hout uit een model van 82, alleen zit hier een knopje voor elektrische spiegels op en dit vind ik persoonlijk niet zo mooi aangezien in geen elektrische spiegels heb. Ik heb al op internet gekeken maar kan in Nederland niet echt een leverancier vinden rond de 400 euro.
Zoals ik al zei, het is een heerlijke auto. Hij komt ondanks zijn leeftijd nog goed mee met de rest en heeft een zeer mooie uitstraling.
Ik heb gekozen voor deze auto omdat hij al een lange tijd in de familie aanwezig is en omdat dit type auto een betere uitstraling heeft dan auto`s uit bijv. 1998.
De foto's wilden zo 1 2 3 niet lukken, die komen later wel.