Om maar wwer opnieuw te beginnen,
Ik heb de 250 aangeschaft op 05-01-2006 check de RDW site!
De 250 was lui, alles was en zat nieuw. Hij had slecht 117.000km op de teller.
Maar bij een bepaalt toerental klonk hij als een Ferrari haha,.. Maar de 250 is een 1/2 12 cilinder dus mist hij wat PKtjes tegen over een echte Ferrari haha,..
Het geluid was wel gaaf maar het hoord natuurlijk niet. Dus op onderzoek uit aan de onderkant van de W123 250Petrolgün, blijkt er een gaatje in de middendemper te zitten.
Ik dacht toen in 2006 laat ik er en Roestvrijstaal exemplaar onderhangen ben ik voor altijd klaar!
Dus ik op zoek. Kwam bij een bedrijf uit waar weet ik niet meer maar die wilde de huidige uitlaat als mal hebben. Die ging dan op de post naar Engeland waar z de roestvrijstalen uitlaten maken. En dan zou Engeland de uitlaat in RVS hier naar toe sturen.
Dus vroeg ik wat het kosten. Even terug gelezen zie ik dat die RVS uitlaat me toen € 1265,- zou kosten en dat was de normale prijs! En ik had ze ene mal bezorgt! En dan ook nog de vollemep rekeken? Dat doen we dus niet!
Ik kon toen via via tegen inkoopsprijs een ROMAX kopen van spruitstuk tot achterdemper, kompleet dus!
Voor de prijs van € 352,- Die er vandaag de dag nog steeds onder zit 4 jaar later!
En hier mee naar het TAXI bedrijf gegaan waar ik vroeger heb gewerkt om hem er onder te laten zetten door Paul de monteur van de TAXI. Hij vind het ook geweldig om weer eens aan een Ouwe TAXI te sleutelen hahaha,..
Tijd voor een foto!