[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
ronajon : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 00:33

ronajon

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

ronajon

Berichtdoor ronajon » 01 nov 2011, 22:16

ik ben ronald uit apeldoorn

sinds een 2 maanden in het bezit van een 200D met 240D blok.
ik heb de afgelopen tijd al eea vervangen: brandstofslangen ivm lek, pre-filter, radiator slangen, gloeibougies en 2x olie (door lekkage in de carterpan)

ik hoop in het forum nog veel vragen en antwoorden te kunnen stellen / krijgen
ronajon
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: ronajon

Berichtdoor Pier 50 » 01 nov 2011, 22:23

welkom ronald
er is altijd wel iemand die kan helpen
Pier 50
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240D
Bouwjaar: 1971
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: ronajon

Berichtdoor MBvO » 01 nov 2011, 23:11

Welkom op het forum!

Als ik dat zo lees klinkt dat een beetje als een wat verwaarloosde auto. Hoeft niets dramatisch te zijn, maar mogelijk heb je ook wel andere typische kwaaltjes: remklauwen achter waarvan niet beide zuigers bewegen, een vervuilde dieseltank en/of vlotter die niet goed werkt, en zo zullen er nog wat dingen op te sommen zijn.

Gebruik wel goed de zoekfunctie, je kan het zo gek (of zo technisch) niet verzinnen of er is wel eens over geschreven hier, er is wel voor een jaar leesvoer!
MBvO

Keer terug naar Even voorstellen