hoi allemaal!!
inmiddels aardig wat kilometers gemaakt, naar Zeeland en terug. op de heenweg (afgelopen woensdag) dus enorm veel wind, waar we recht tegenin moesten! mijn vriendin reed, ze had dus erg last van die stuurspeling...de vriend van mijn moeder heeft aangeboden te helpen, als iemand weet waar ik een technische tekening van het stuurhuis en de stuurinrichting kan vinden?
dan een kleinigheidje: onze linker ruitenwisser wil op de 'terugweg' (naar beneden) bij een beetje wind al niet meer over de ruit gaan, vliegt ongeveer op 4 cm van de ruit terug...is dit een kwestie van gewoon een beetje bijbuigen? (ik heb niet het idee dattie aan vervanging toe is, rubbers zijn in prima staat)
bij hele harde wind hoor je bij de voordeuren nog wel eens een enorm gepiep, een soort gefluit. kan natuurlijk de wind zijn, die extra hard erdoorheen jaagt. ook de deurrubbers zien er nog prima uit, het geheel heeft wel een mini beetje speling, ook als de deur dicht is. zal wel de ouderdom zijn, of kan ik ergens iets aanspannen? (scharnieren of iets dergelijks?)
benzinemeter lijkt het nu goed te doen, liep van 1/1 heel trag naar 1/2, na die grens ging het sneller, zeker als je bedenkt dat we juist toen wind mee hadden. ik weet nog niet of ik de meter echt kan vertrouwen, maar geloof het wel. ben natuurlijk nog aan het kijken naar het verbruik, we zitten momenteel ong. nog met tussen een kwart en een derde tank en ruim 500 km op de teller, ik geloof dat dat wel enigszins klopt met de berekeningen.
top is netjes 135, precies volgens het boekje!
oh enne, vooral voor andere 200D rijders, wanneer zijn jullie schakelmomenten? ik kwijl natuurlijk bij die berichten over een toerenteller in je W123, maar dat zit er voorlopig (nog) niet in....dus maar op het gehoor.
maar all in all...WAT EEN HEERLIJKE, FANTASTISCHE, GEWELDIGE en BETROUWBARE AUTO HEBBEN WE GEKOCHT!!!!
haha, het is echt heeeeeeeeerlijk...
oh ja, komen we er dus (*&^%domme achter dat iemand Mimo heeft geschampd, rechtsachter...kleine barst in richtingaanwijzer en rubber profielrand zit een lelijke hap in...ik denk een fietser, want het was een te klein deukje...majh, of toch een autootje, je weet wel...zo'n heel kleintje die gewoon jaloers is!
potverdrie, zit ik dan met mijn WA-verzekering...misschien toch beter mini-casco kunnen doen, maargoed.
nou luitjes, veel plezier nog en tot ooit...op een TD ofzo
groeten,
Pieter`<br><br>Bericht gewijzigd door: Pieter, op: 2006/05/27 21:02