Het is nu 24 nov 2024, 01:30
Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.
door Jonathan » 07 nov 2011, 22:46
Hallo iedereen! Ik lees al geruime tijd mee met dit leuke en vooral interessante forum en zal mij conform de regels even voorstellen.
Mijn naam is Jonathan en kom uit Nijmegen. Twee jaar geleden heb ik voor dagelijks vervoer en hobby een 240D uit 1981 (in de kleur Weizengelb) aangeschaft. Daar ben ik nog steeds erg blij mee (heerlijk glijden over de weg, zeker in combinatie met de automaat), ware het niet dat ik vanwege mijn werk steeds minder tijd heb om aan de Benz te besteden. Ik merkte vorig jaar al dat ik eigenlijk te weinig tijd had om een hobbyprojectje in de vorm van een auto te hebben. Ik denk er daarom sterk aan om een auto van de zaak te gaan rijden.
Wie weet komt er ooit weer een plek voor een W123 (of een andere leuke klassieker)...deze site blijf ik in ieder geval volgen!
-
Jonathan
-
door 280E1983 » 07 nov 2011, 22:51
Geen auto van de zaak gaan rijden! Dat zit nooit zo lekker als je W123, je zult er spijt van krijgen als je het wel doet!!
(want daarom zit je op dit forum toch? zodat mensen je kunnen motiveren lekker in je Benz te blijven rijden
)
Leon
-
280E1983
- Gold Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: 280E
- Bouwjaar: 1971
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
door Jonathan » 07 nov 2011, 22:58
Je hebt helemaal gelijk hoor, het is ook vooral een gemakskwestie. In dit geval merk ik gewoon dat de auto niet de tijd krijgt die hij in mijn ogen verdient. Daarom heb ik hem ook te koop gezet. Een ding is zeker, ik heb nog nooit zoveel aanspraak en /of complimenten gehad als met de 240D!
-
Jonathan
-
door Ronald300D » 08 nov 2011, 00:08
Jammer
Dacht eindelijk een stadgenoot te treffen op het forum.
Maar wie weet in de toekomst?
Succes!
Ronald
P.S. weet jij in de omgevning een (goedkope) plek waar je kan sleutelen (met brug)?
-
Ronald300D
- Platinum Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: 220D
- Bouwjaar: 1968
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
door Jonathan » 08 nov 2011, 00:24
Bedankt! Ik moet zeggen dat ik de 123 heel veel zie rijden in Nijmegen. Wordt het straatbeeld weer wat mooier van
Maar ik ben zeker van plan nog vaak op deze site te komen hoor.
Voor wat betreft het sleuteladres: ik ken alleen Fixit van naam, maar ik zie dat de website inmiddels offline is (geen idee of zij ook hun activiteiten beƫindigd hebben).
-
Jonathan
-
Keer terug naar Even voorstellen