[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Stoel omlaag? : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 23:17

Stoel omlaag?

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Stoel omlaag?

Berichtdoor Mangogroene1982 » 09 nov 2011, 12:42

Hoe weet ik of ik een stoel heb die omlaag (en omhoog) kan?

En als ik (hopelijk) zo'n stoel heb, hoe werkt het dan?

Ik heb al zitten trekken aan een hendel links onder de stoel, maar er gebeurde vrij weinig.
Mangogroene1982
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1970
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Stoel omlaag?

Berichtdoor Roy Lubbers » 09 nov 2011, 12:53

Die hendel is inderdaad voor de stoelhoogte.
Je moet de hendel omhoog trekken en vervolgens de stoel voor- of achteruit bewegen. als je hem vooruit beweegt zal hij omhoog gaan en achteruit omlaag (of andersom, maar volgens mij moet het zo).

Dus het was je al voor de helft gelukt:) nu nog even naar voor of achter bewegen terwijl je aan de hendel trekt!
Roy Lubbers
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Bouwjaar: 1984
Automaat: Nee

Berichtdoor Mangogroene1982 » 09 nov 2011, 14:00

Bedankt Roy. Dan zat ik dus goed met die hendel. Ik ga zo eens even trekken en bewegen dan! B)
Mangogroene1982
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Bouwjaar: 1970
Automaat: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Hemmod » 09 nov 2011, 16:46

Eerst een beetje kruipolie doet wonderen ,o :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: f iets dergelijks
Hemmod

Berichtdoor MBvO » 10 nov 2011, 00:03

De monteur van het bedrijf waar ik m'n W123 kocht omschreef de hoogteversnelling treffend als "het lijkt net een achtbaan, de stoel schuift over zo'n getande rails schuin naar boven", dat is me altijd bijgebleven.
MBvO

Keer terug naar Interieur