Hoi hoi, ja, ben weer terug. Niet veel spannends, gewoon een rustige reis dit keer
Hier even een verslagje.
=======================================================
Zaterdag 3 juni 's-nachts zouden we vertrekken, 4 uur hadden we gepland om op te staan zodat we na een uur of 14 wel aan zouden komen bij Biarritz, want rustig rijden gaat een stuk langzamer dan met een leasebak, dan zat ik in die tijd al halverwege Spanje
Samen met mijn neefjes en Melissa een weekje camperen bij de gigantische golven van de Golf van Biskaje, we hadden er allemaal enorm zin in.
Maar zoals altijd bij mij, duurt het altijd weer langer, vrijdag nog even wielen gewisseld en doppelrollo geinstalleerd, 's-avonds de Saharagelber nog ff wassen met wax zodat het vuil er niet zo erg intrekt, verder nog even dit, nog even zo, en dan zus en dan ook nog ff dat doen, en ja hoor: 1:30 uur. Naja, gauw nog ff slapen nog.. Toen ik wakker werd en op de wekker keek, was de stemming al grimmig in mijn hoofd: 7:30u! Doodleuk de wekker uitgezet en weer gaan slapen kennelijk.. Al gauw was ik weer vrolijk, toch nix meer aan te doen, overnachting in een hotelletje is ook leuk
Goed geluimd met opgelaten kinderen konden we aan de reis beginnen.