[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
draagarm rubbers : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 23:57

draagarm rubbers

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

draagarm rubbers

Berichtdoor Pier 50 » 19 nov 2011, 20:52

op diverse sites worden de rubbers verkocht
maar ze geven altijd aan vooras onder ,maar dan worden 2 verschillende rubbers getoont
welke zijn voor de onderste draagarm liefst met foto
Pier 50
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240D
Bouwjaar: 1971
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: draagarm rubbers

Berichtdoor Toontje » 20 nov 2011, 07:27

hoi hoi
ga wel voor febi ik heb pas weer iemand bezig gezien met een hassiebassie merk en dat was dus weer erg soepel een pure elende dus

FEBI - Draagarmlager bus voor onder (L&R)
code: 04103
je hebt 2 set nodig na montage moet je wel de wagen laten uitlijnen daar word wel mee gesteld is niet moeilijk om te wisselen de veer spannen met een spanner bout eruit die bus verwijderen ff kopervan aftikken die is dubbel geflenst rubbers eruit tikken en de nieuwe erin bus erin en weer terug duwen is op straat te doen maar geen aanrader
groetjes toontje
Bijlagen
GetFile[1].jpg
GetFile[1].jpg (20.88 KiB)
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja

Re: draagarm rubbers

Berichtdoor Pier 50 » 20 nov 2011, 10:58

oke mede zeeuw ,dan weet ik genoeg
ik kan bij ons op het werk over een brug en de nodige gereedschap beschikken alleen moet ik nog kijken voor zon veerspanner
heeft iemand in de prov groningen zon veerspanner te leen?
Pier 50
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240D
Bouwjaar: 1971
Automaat: Nee

Keer terug naar Techniek