[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Je vrouw of je Benz ? : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 22:27

Je vrouw of je Benz ?

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Je vrouw of je Benz ?

Berichtdoor Jan123T » 21 nov 2011, 12:53

Inmiddels zelf een klassieker geworden!

http://www.youtube.com/watch?v=dWrP8PmzSQ0

Schitterend... :lol:

Groet, Jan
Jan123T

Re: Je vrouw of je Benz ?

Berichtdoor WitteMercedes280e » 21 nov 2011, 12:56

Haha, zeker,

en ik wist ook direct welk fragment je bedoelt. De goede man heeft overigens helemaal gelijk waar het gaat om het aanbod van auto's vs. het aanbod van vrouwen. Jammer dat hij de week erna weer bij Sonja zat om het zielig zijn excuses te maken. Daarmee heeft hij zijn recht op die wagen wel verspeeld, me dunkt.

Kan je overigens eens een foto van die bewuste wagen bijvoegen? Ik zou niet eens weten om welke Wxxx het gaat.

groet,

vince.
WitteMercedes280e

Berichtdoor Hans230CE » 21 nov 2011, 13:12

Nu wel??? ;)

Vroeger lang geleden eens een paar keer mee gereden als chauffeur van een kennis, maar dan met vol leder en reeds een autotelefoon die om de hoek niet ging
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor MB 250 » 21 nov 2011, 13:44

mannen onder elkaar tis toch zo, vrouwen in overschot :mrgreen:
MB 250

Berichtdoor Weizengelb » 21 nov 2011, 15:27

In mijn herinnering ging het toen om een Blauw-metallic 450SEL met een vergulde ster erop.
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor WitteMercedes280e » 21 nov 2011, 15:32

Hé,

dat is gewoon een W116 met verkeerde motor. Ik heb dat nooit begrepen. Een 450 betekent toch dat er een 4500cc blokje in ligt. Anders had het net zo goed een 360 of een, aan alles superieure, 280 (M110, beter zal je niet zien) kunnen zijn. Eigenlijk zou het een S690 moeten zijn.

Maar is dit dan niet dezelfde als degene die F. Heineken had? Die heb ik hier laatst ook gezien. Mooie wagen hoor. Maar ik herinner mij nog dat die gozer bij Sonja zei dat er maar drie van in de hele wereld waren. Ik dacht toen dus ook dat het zo'n W108/W109 (waanzinnig mooie Mercedes) of zo'n heckflosse was. Maar van deze zijn er toch wel meer. Of vergis ik me....
WitteMercedes280e

Keer terug naar Van alles en nog wat....