[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
boetes : Algemene vragen over jouw auto - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 12:25

boetes

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re: boetes

Berichtdoor Saw123 » 26 nov 2011, 18:20

Ik vind de hoogte van de boetes ook ver buiten proportie. Waarschijnlijk wordt er gedacht dat als de boetes verhoogd worden dit preventief zou werken. 180e is al hoog genoeg en als dat niet disciplinair werkt zal een hogere boete ook niet veel uitmaken bij een bepaald soort mensen.

Groeten, S.
Saw123
Gold Boarder
Gold Boarder

Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Coupe280 » 26 nov 2011, 19:01

ik heb mijn claxon al afgekoppeld.
sluit hem wel weer aan als apk keuring er aan komt.
zo ontloop ik misschien een hoge boete.
groet tonnie
Coupe280
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280C
Bouwjaar: 1967
LPG: Ja

Berichtdoor Hans230CE » 26 nov 2011, 19:09

Er zijn bij ons bedrijf in 15 jaar 3 boetes uitgedeeld voor tuuut hier in OST

En ik was het glad vergeten, maar er was er 1 bij voor een zekere Hans S :woohoo: :oops: :oops: , glad vergeten, maar ik weet nog dat ik toen gevraagd heb hoe ze konden bewijzen dat de tuuut uit mijn wagen kwam. Nooit meer iets van gehoord. Die regel is niet werkbaar.

Je had me moeten horen toen ik terugkwam uit Portugal :laugh: :laugh: Tuut hier Tuut daar
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Berichtdoor TvdH » 26 nov 2011, 20:40

En het vervelende van het "onnodig toeteren" is wat hier al gezegd werd, als er bijvoorbeeld een kat of klein hondje de weg op rent dat jij dan toetert, het dier springt weg de politie houd jij aan, jij vertelt je verhaal en de politie zegt, ik heb geen kat gezien hoor.

Dan was ik ondanks dat ik geduld hemzelf ben toch ook behoorlijk leip geworden.

Ook fijn inderdaad als je aan een kennis van je een boete uit moet schrijven als agent omdat je anders niet aan je quota komt en dan die kennis in de kroeg weer tegenkomt.

Geen wonder dat ze zo'n moeite hebben met het recruteren van nieuwe agenten.
TvdH
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto