[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
velgen vraag : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 04:35

velgen vraag

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

velgen vraag

Berichtdoor Toyman » 28 nov 2011, 19:45

hoi

ik kan banden op stalen velgen kopen van een Mercedes-Benz C-klasse Sportcoupé deze zijn 15inch
passen die op mijn W123 200D 1982
ik ben al zo ver dat de steek 5/122 het zelfde is maar ik zit met de ET waarde

Gr ton
Toyman
 


Re: velgen vraag

Berichtdoor Otje » 29 nov 2011, 09:12

Ton,

Er zuin al meerdere topics over velgen geschreven dus met een beetje zoeken vind je een hoop info. ET waarde moet mijn inziens gelijk of lager zijn dan 31.

Groet,
Adrian
Otje
 


Re: velgen vraag

Berichtdoor Wiebren240D » 29 nov 2011, 17:45

Hallo Ton

ik denk dat het niet gaat passen.
je moet op de ET waarde letten die zit bij een W123 tussen de 24 en 28 kan mischien nog een beetje hoger maar niet echt veel.
velgen van een W114/115 en de W126 passen zeker maar van een W124 en W201 passen niet op de voorwielen daar loopt de velg tegen de stuurkogel aan.

veel suc6
met de groeten van Wiebren ut Snits
Avatar gebruiker
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 4191
Geregistreerd: 10 jan 2006, 20:59
Woonplaats: Sneek
Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten