Geachte medegenieters,
Foto;s volgen morgen in het projectenforum. Ik heb nu dus een 280TE gekocht. Fijn speelgoed tot je de brug omhoog doet.
Nu 2 staalborstels verder zoek ik dorpels, bodem, voorscherm rechts en wielranden achter, voor het plaatwerk. De gebroken achterveer is dan weer geen carrosserie en exterieur vraag en zal ik ook niet stellen hier...
Nu heb ik vele leverancier gekend uit de Renault 4 periode, en ook de verschillen erin!
Klokkerholm, geleverd vanuit Europarts bij Schiphol,
Van Wezel, die via Osbo uitleverd
Warny uit Belgie, maar via iemand in Beilen uitleverd
ArtaParts, die naar huis opstuurt, maar wiens site niet met mijn Apple samen gaat...
Of kan ik beter echt MB plaatwerk aanschaffen? Heeft iemand dan een overzicht met plaatjes wat er van te krijgen is via de dealer?
Wil de 280 voor mezelf klaar maken en voor langere duur. Dicht smeren voor de apk kan altijd nog: zo ook postzegeltjes plakken... Waarom doen mensen dat? Missen ze het likken of iets? En dan lekker dik strijkkit erover, Lijkt het nog heel wat.
Afijn benieuwd naar de reactie. Techniek heb ik goede ervaringen met Schrauwen hier in Breda en Ivo van Dijk van Mercedes Only.
Tuut tuut
Bart te Breda