[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Nationale Oldtimerdag : Algemene vragen over jouw auto
Dit is nou leuk om te weten. We kunnen natuurlijk ergens afspreken langs de A1 bij een benzine pomp, om met de leden die daar ook naar toe willen gaan te verzamelen. Ik ben benieuwd met hoeveel auto's wij daar nnar toe gaan.
Wat een overweldigend gebeuren daar in lelystad.
Ik ben zondagmorgen vroeg met mijn open Triumph Vitesse van 1968 naar Lelystad gegaan om er te kijken. Het is eigenlijk beperkt voor auto's tot 1970.
Maar er stonden gelukkig erg mooie MB's tussen zoals te zien is ook van na 1970.
Echt een anrader voor klassiekerliefhebbers voor vaderdag volgend jaar.