[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Stapgast : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 23:09

Stapgast

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Stapgast

Berichtdoor Stapgast » 06 dec 2011, 18:01

Hallo allemaal,
ik ben Ron van der Eem, 50 jaar en sinds ruim 1 1/2 jaar de trotse bezitter van een 230. Het is geen showroom auto maar ik rij er zeker niet mee voor schut :D
Heb vorig jaar een 123 ignition (met dank aan jullie) ingebouwd en de auto rijdt als een zonnetje. Het is een automaat en een genot om in te rijden. Ik gebruik de auto dagelijks en heeft me nog nooit in de steek gelaten. Heb het Mercedes virus opgelopen na een mislukte relatie met een Cadillac Coupe de Ville uit 1971. De W123 is voor mij één van de mooiste modellen uit die periode. Het is een comfortabele en relaxte auto waarmee ik mezelf graag verplaats.
Bijlagen
230.jpg
W123 230 automaat
Stapgast

Re: Stapgast

Berichtdoor Pier 50 » 06 dec 2011, 22:08

welkom ron
en veel lees plezier hier
uit welke richting kom je
Pier 50
Gold Boarder
Gold Boarder