[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
klash016 : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 00:20

klash016

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

klash016

Berichtdoor klash016 » 11 dec 2011, 21:11

Mijn naam is Ron van de Klashorst uit Ulft en ik ben sinds iets meer dan een jaar in het bezit van een Zweedse Mercedes W123 200 benzine uit 1982. De auto verkeert in zeer redelijke staat, ziet er van binnen zelfs zeer goed uit en is technisch in prima staat. Hij heeft ook slechts 180.000 km gelopen in al die jaren. Ik heb de auto in Zweden gekocht en naar Nederland laten komen. Best spannend want ik had hem nooit in het echt gezien. Het is een prima auto, die zeer goed dagelijks te gebruiken is. Ik ben tevens in het bezit van een zelf omgebouwde MGB V8.
klash016
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1970
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Ron

Berichtdoor Raytheman » 11 dec 2011, 23:04

Welkom,