[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Laundry : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 00:28

Laundry

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Laundry

Berichtdoor Laundry » 12 dec 2011, 00:56

Hoi, Ik ben André

Enige tijd geleden hebben mijn vrouw en ik een nieuwe auto mogen aanschaffen. Jullie zijn daarbij een grote hulp geweest, want ik heb veel op dit forum rond geneusd voordat we tot de aanschaf zijn over gegaan.

En nu... Sinds bijna 14 dagen is een W123 300TD onze grote vriend geworden. Fantastische wagen en het rijden is ook een heerlijke ervaring.

Groetjes
André
Laundry
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300TD
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Hoi, Ik ben André

Berichtdoor ERIK123 » 12 dec 2011, 01:02

hey andré,
veel plezier met je 300TD, Ik heb ooit ook een 240TD gehad. Speciaal gekocht voor de gezinsuitbreiding. De kinderwagen moest zelfs niet meer ingeklapt worden. Kofferklep open en zo erin zetten. Wat een oase van ruimte heb je in zo'n auto!
groeten, erik
ERIK123
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1979
Automaat: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

laundry

Berichtdoor Laundry » 12 dec 2011, 01:40

Ruimte was voor ons ook een grote reden om voor een TD te gaan.
Er moet een kindje + bijpassende wagen in, en er zijn ook nog 2 grote honden die af en toe graag mee rijden. Gelukkig heeft ie goeie vering. (alleen de druk-slang moet nog eens vernieuwd worden)
Laundry
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300TD
Bouwjaar: 1975

Re: Laundry

Berichtdoor Sterretje1968 » 13 dec 2011, 00:03

Welkom, van welk bouwjaar is de wagen?
Sterretje1968

Re: Laundry

Berichtdoor Marantz2216 » 16 dec 2011, 12:58

Welkom op dit forum!!

Ben zelf ook eigenaar van een T-model, nl. de 240TD. En inderdaad ook voor gezinsuitbreiding... :D :D Zeker een aanwinst wanneer je ruimte nodig bent!!

Ben benieuwd naar foto's??

I.i.g. veel plezier hier.
Marantz2216
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1971

Keer terug naar Even voorstellen