Mijn advies, niet aan beginnen, eenmaal begonnen is er geen einde aan. Heb je het filterhuis gedaan, stoort je kleppendeksel je omdat die dan afwijkt van de mooi gespoten filterhuis. Doe je ook de kleppendeksel is er weer dat accubakje. Heb je alles ontroest eindelijk, grote kans dat je je zal irriteren aan je verweerde radiateur, dan zijn er nog tal van slangen die niet meer in nieuwstaat zijn.. En zo is er geen einde
Een motor moet gewoon elke keer aanslaan, de nodige pk's leveren tijdens het rijden. Als ik een deels opgeschoonde motor zie, rijst er bij mij de vraag waar dit de aandacht van moet afleiden.
Tenzij je het leuk vindt dan moet je er gewoon mee beginnen en de grote dingen demonteren, goed voorbehandelen(schuren, stralen oid) en dan strak in de lak zetten(of poedercoaten, verchromen, etc..). De kleine dingen kan je altijd ter plekke doen met van die roestoplos middelen, maar ik ben daar geen voorstander van omdat ik eigenlijk altijd het blanke materiaal wil zien alvorens te constateren dat de roest compleet weg is
Groeten en succes, S.