Het is nu 24 nov 2024, 01:25
Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.
door ak78 » 16 dec 2011, 12:05
Ik zal me even voorstellen
want ik ben nieuw hier, Alex uit Alkmaar 33 lentens jong
trotse bezitter van een gele 230 uit 78
die ik van de zomer van een buurman kocht, die hem weer kreeg van zijn vader uit duitsland.
toen ik hem kocht stond er nog geen 2 ton op de teller en er meteen LPG in laten bouwen.
en met veel plezier 2 keer op vakantie mee geweest.en mijn vrouw rijdt er mee naar haar werk
weinig km per week
Maar nu het wat kouder word start de oude dame niet zo goed op LPG, benzine geen probleem.
en lijkt het me een goed idee om de kleppen te laten stellen en de ontstekking te laten na kijken.
maar hier heb ik zelf weinig verstand van.
Bij wie of welke garage moet ik wezen in regio Alkmaar?
-
ak78
- Fresh Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1967
- Automaat: Ja
- LPG: Ja
- Opmerkingen / andere wagens:
door Schavuyth » 16 dec 2011, 12:45
Welkom! post een paar foto's, altijd leuk!
Alkmaar is een beetje grijs gebied, ik hoor er weinig over op het forum, ik kom zelf bij hoorn uit de buurt maar ik probeer het onderhoud meestal zelf te doen. Kleppen stellen is niet zo super moeilijk. Je kan eens kijken bij "liefting schermer" in Castricum. Daar kom ik regelmatig Omdat een maat van mij er werkte en het zijn eerlijke mensen.
gr Joris
-
Schavuyth
-
door Trouwkoets » 16 dec 2011, 13:10
Hoi. Er is in jullie buurt altijd driftig gesleuteld. Zoek maar eens op "Waarland". Helaas is JaapW114 niet meer op deze wereld.
Alternatief voor laten doen is om het zelf te leren. Het is niet erg moeilijk en je hebt er bij een M115 wellicht speciaal gereedschap bij nodig. Ook het hebben van een WIS-CD is makkelijk. Hierop staat vrijwel alle technische info die je ooit nodig zult hebben. Samen met het W123 onderdelen boek van de VDH (zoeken op Ebay) zin dat mijn belangrijkste informatiebronnen.
Succes, Caspar
-
Trouwkoets
-
Keer terug naar Even voorstellen