[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
jhessel : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 00:45

jhessel

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

jhessel

Berichtdoor jhessel » 18 dec 2011, 10:47

Goedemorgen,

Sinds ik mijn rijbewijs heb gehaald heb ik altijd Mercedes gereden.
De eerste was een een W124 200D met 500.000 km op de teller maar rijden als nieuw!
Daarna nog vele andere w124-gers gehad waaronder oa 200E, 230E, 300D.

Mijn vrouw echter vond de 124 niet erg mooi... dusss zoals zo vaak, we zijn op zoek gegaan naar een W123.
Mijn vrouw en ik hebben toen een enorm leuke 230CE gevonden, ideaal want ze moest tot voor kort 3 dagen in de week naar Apeldoorn (we wonen in Zwolle). De auto rijd perfect op gas en dus heerlijk toeren voor zeer lage bedragen.

Ik hoop door op dit forum actief te zijn mijn ervaringen te kunnen delen en van die van jullie gebruik te kunnen maken.

Tot horens,

Job Hessel
jhessel
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230CE
Bouwjaar: 1971
Automaat: Nee
LPG: Ja

jhessel

Berichtdoor Pier 50 » 18 dec 2011, 11:08