Hallo Mede 123ers,
Als gevolg op artikel -Gereviseerd stuurhuis- het volgende:
Het stuurhuis exact terug te plaatsen met de wielen rechtdoor en het stuur rechtdoor, leek mij bijzonder moeilijk. Kon wel een andere aanpak bedenken, maar dan liep ik de kans dat ik alleen nog maar naar rechts of links kon sturen en dan heel ver door. Dus op mijn best heb ik alles teruggezet (met een markplaats stuurhuis zonder speling voor 85 Euro) en bij mijn eerste testrit bleek dat alles zeer goed was, alleen het stuurwiel zelf stond iets naar links. Toen had ik het geweldige idee, want het was al zo’n gedoe het stuurhuis op de stuurstang weer terug te krijgen, het stuur zelf eraf te halen en dit weer juist, rechtdoor, erop te zetten. Resultaat: perfect.
Maar na een aantal dagen valt me dus op, je raadt t al, als ik mijn richtingaanwijzer aanzet, gaat hij naar links heel snel uit en naar links pas heel laat. Achteraf gezien logisch, want de stuurstang heeft een andere positie nu die staat wel iets naar links gestuurd nu.
De vraag: Kan ik het moment verdraaien, dus weer in het midden zetten, van het uitspringen van de richtingaanwijzerhendel zelf? Ik vermoed/hoop wel, maar heb nog geen idee.
Dank,
Pim
http://www.viapim.nl