Afgelopen weekend een 230E erbij gekocht. Het is nog een duitse auto en hij is van 8 januari 1982.
Ik heb dit altijd een mooie kleurcombinatie gevonden, vooral getint glas met een licht interieur vind ik altijd mooi uitkomen!
De wagen heeft als extra's:
Silberdister metallic lak
Automaat
rechter buitenspiegel
getint glas
Centrale deurvergrendeling
originele trekhaak
Becker europa cassette Stereo
Dat klopte met wat op de russische Mercedes site stond, alleen mis ik de middenarmsteun, en ja hoor, de stoelhoezen eruitgehaald en daar zat het gaatje van de verwijderde middensteun, wie doet nu zoiets!!??
Misschien wel alleen erafgehaald om die stomme stoelhoezen te monteren... (hoewel stom, ze hebben wel mooi de lichte bekleding beschermd
Iemand interesse in een paar mooie stoelhoezen voor een W123?
2 oudere eigenaren gehad (1924 en 1934) en met een boekje erbij onderhouden. Toch mooi die extra info in duitsland meestal!
De wagen staat er netjes bij, helaas heb ik er geen wieldoppen bij... heeft iemand nog groen metallic wieldoppen liggen (of 3 stuks, ik heb er zelf nog 1 liggen)
De M102 motor rijdt goed, ik ga wel toch even de kleppen stellen en de olie verversen, mooi klusje voor door de week.
De automaat zou handig zijn voor mijn vriendin, maar die heeft nog lang geen rijbewijs dus ik weet nog niet of ik de auto ga houden. Maar ja voorlopig weer een leuk speelgoedje erbij!
Groetjes,
Mathieu