Ik heb inmiddels al een paar forum-berichten geplaatst, dus het leek me wel aan de tijd me ook even voor te stellen:
Na eerder een Citroen DS Pallas 23 gereden te hebben werd het nu tijd voor een oldtimer die qua carrosserie de tand des tijds beter had doorstaan: een W123 dus.
Na lang zoeken ben ik bij een 200 benzine uitgekomen van een eigenaar die de auto na het overlijden van zijn vader (die de auto in 1984 had aangeschaft en tot bijna 2009 heeft bereden!) heeft gestald en goed heeft verzorgd. Voorwaarde van de vorige eigenaar was dat de auto weer in goede handen zou komen...
De auto heeft een originele km. stand van 155.000 km. en omdat ik de auto voor woon-werk ga gebruiken heb ik er onlangs LPG in laten leggen.
De Benz is qua carrosserie nog in mooie staat en ook van binnen is ie nog super mooi en origineel.
Ik hoop er nog vele jaren plezier van te mogen hebben.
Inmiddels zitten er ook al mooie blauwe oldtimer kentekenplaten met opgelegde letters en cijfers op.
Enfin, jullie zullen me ongetwijfeld regelmatig terugzien op het forum.
Ik ben overigens zeer onder de indruk van de goede reacties die ik krijg n.a.v. van mijn geplaatste berichten. Dat kan met recht "met raad en daad terzijde staan" worden genoemd! Hartstikke mooi en zeer nuttig!
Ik voeg een fotootje bij!
Tot horens.
Léon