[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
zilverdistel : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 00:28

zilverdistel

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

zilverdistel

Berichtdoor Zilverdistel » 29 dec 2011, 15:11

Dag allemaal,

Na af en toe stiekem neuzen in dit forum eindelijk maar eens lid geworden. Ik woon in Maastricht en rij de laatste drie jaar een 300D automaat, zilverdistel groen. Toen ik hem kocht was hij recent ingevoerd met een gereviseerde automaat en was hij in behoorlijke staat. Inmiddels staan er 240.00 km op de teller dus hij is, volgens een monteur van de ANWB, net ingereden. ;) Ik rij er met veel plezier mee rond en hij heeft me eigenlijk nog nooit met iets ernstigs in de steek gelaten.

Helaas hoorde ik op de keuring vorige maand dat hij de vorige keuring waarschijnlijk niet doorkomt omdat de bodem slecht is. Tja, dat kon je door de tektiel ook niet zien toen ik hem kocht. Ik ben van plan om er vrolijk me rond te blijven rijden en later in het jaar de bodem eens goed te laten inspecteren door een plaatwerker.

Ik heb de laatste jaren een aantal onderdelen verzameld die ik niet meer kan gebruiken. Ik zal ze t.z.t op het forum plaatsen. Ik ben ook nog op zoek naar onderdelen maar zal ook dat op de juiste plek posten.

Groeten, Pieter
Zilverdistel

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Pier 50 » 29 dec 2011, 16:22

welkom en sucses met het plaatwerk ,maar als de rest goed is kan je er jaren tegenaan
Pier 50
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240D
Bouwjaar: 1971
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Even voorstellen

Berichtdoor WDV » 29 dec 2011, 17:13

welkom pieter,alleen al dat geluid van die 5 cilinder,dat plaatwerk komt wel goed.

gr wiebe
it kin net !!

http://www.houtbouwdevries.nl
op twitter: @houtbouwdevries
WDV
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1967
Automaat: Ja
LPG: Nee