[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
1978 : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 23:08

1978

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

1978

Berichtdoor 1978 » 02 jan 2012, 18:24

Beste W123-liefhebbers.

Allereerst allemaal de beste wensen voor 2012! Dat 't maar 'n schadevrij en probleemloos jaar mag worden met veel tufplezier.

Mijn naam is Mikel Eringfeld, afkomstig uit Doetinchem en ben van geboortejaar 1978. Inmiddels heb ik 2 Mercedes W123's, beide met een 300D-motor. De eerste is een Mimosengelb-sedan, welke sinds 2007 op mijn oprit staat. De 2e is een bruin-grijze touring, welke aangeschaft is op de laatste dag van het afgelopen jaar. Beide diesels dateren uit mijn geboortejaar.

Wellicht gaat dit forum enkele goede klustips opleveren en misschien kan ik er zelfs enkele geven...

Vriendelijke groet,
Mikel
Hierbij de beide MB's in vol ornaat.
Bijlagen
Mercedes 300TD grijs.jpg
Mercedes 300TD grijs
Mercedes 300D Mimosengelb.jpg
Mercedes 300D Mimosengelb
1978
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300TD
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Mikel

Berichtdoor WDV » 02 jan 2012, 19:59

welkom op het forum mikel,mooi eigenzinnig geluid he die 5 cilinders ;)

gr wiebe
it kin net !!

http://www.houtbouwdevries.nl
op twitter: @houtbouwdevries
WDV
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1967
Automaat: Ja

Re: Mikel

Berichtdoor Pier 50 » 03 jan 2012, 11:04

welkom mikel
Pier 50
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240D
Bouwjaar: 1971

Re: 1978

Berichtdoor jhessel » 04 jan 2012, 14:27

Hoi,

ook jij de beste wensen voor 2012.
welkom en mooie auto's heb je.

Heerlijke diesels die 300 5-cilinders..... en onverwoestbaar. ;)
jhessel
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230CE
Bouwjaar: 1971
LPG: Ja

Re: 1978

Berichtdoor Fritske » 06 jan 2012, 13:11

Welkom hier, en ook de beste wensen.

Je gaat vast nog veel plezier beleven aan de autos.

Het heeft toch wel wat, dat je auto van je eigen bouwjaar is.
Heb ik ook, ook zowel de auto als ikzelf uit 1978. (heb trouwens ook nog een brommertje staan van hetzelfde bouwjaar)
Fritske

Keer terug naar Even voorstellen